Deletedmom_101 Kadın dogum doktoruma sordum sezeryanlıyım bebek 8 aylık lazer yaptırabilir miyim diye evet dedi ancak bebeğe bi zararı var mı emziriyorum . Bi sorun olacağını sanmıyorum sonuçta sadece Işın ama yinede sormak istedim . Bi zararı olur mu bebişe
Deletedmom_101 bebegmmveben peki agrı acı eşiği nasıl hamilelikten önce yaptırırdım hamile kalınca bırakmıştım
Umay55 Ben kızımı 18 ay emzirdim. Evde kendim yapıyordum o dönemde. Lazerle emzirmenn alakası yok botoks gibi işlemler önerilmiyor onda da ilk sütü sağıp dökmeyi belli süre emzirmemeyi söylüyorlar