Slm kizlar benim postlarimdan gormussunuzdur kızım 6aylik sık sık idrar yolu enfeksiyonu geçiyordu son artık nefroloji gittik kızımda tahlil verdik ilk idar enfeksiyon çıktı doktor enfeksiyon iğnesi verdi iki doz kullandık kültür çıktı doktor bizi aradı kültürde çök direnci 10milyona yakın mikrop çıktı ve çök güçlü ilaçlara direcli pozitif yatış verdi doktor bir haftadır hastenedetuz perişan olduk 😭😭 başına gelen varmı nezaman geciyir bu enfeksiyon mikrobu ismen dua istiyorum sizden Ya şafi ismi hürmetine lütfen