Merhabalar. 3 ay 18 günlük bebeğim var. Gaz sancılarımız çok azalmıştı artık biz farketmeden sessizce kakasını yapıyordu gazını çıkarıyordu. 2-3 haftadır sürekli ıkınma halinde pırtlıyor da sürekli ama hala ıkınıyor sancı çekiyor gibi 2 ay 25 günlükken rota aşısı yaptırdık, rotarix acaba ondan sonra mı böyle oldu diyorum. Geceleri uyurdu şimdi sürekli uyanıyor. Masaj yapıyorum pırtlıyor. Günde 2-3 kez kaka yapardı şimdi hiç yapmıyor veya azıcık yapıyor. Bu durumu yaşayanlar oldu mu? İlla aşıdan kaynaklı demiyorum ama gaz sancılarımızın azalması gerekirken azalmışken tekrar niye başa döndük anlayamıyorum. Eli de sürekli ağzında emzikle dişlerini kaşıyor gibi acaba diş mi diyorum? Tecrübeli annelerin yorumlarını bekliyorum