Selam annişler🙋🏻♀️
Kızım 1 buçuk yaşında. Son 2-3 aydır falan geceleri belirli saatlerde hep ağlayarak uyanıyor, bazen sırtını sıvazlayınca hemen dalıyor bazen sabahlatıyor.. Başlarda dişlerden olduğunu düşündüğümüz için ağrı kesici şurup kullandık. Sonra her gece ilaç vermek vicdan azabı yarattı doktorumuzla yazıştım verebilirsin bu dönemde dedi. Bazı geceler ağrı kesici versem de uyandı dedik ki kendi kendimize bu artık alışkanlık oldu ağrıdan değil huysuzluğundan uyanıyor. Tekrar yazıştık doktorumuzla ve bize Good Night uyku şurubunu verdi yatmadan 40 dakka önce 20 damla kullanın dedi. Eşim yaşadığımız şehirde her eczaneye sordu yoktu bu markanın. Bay Bay Night bulduk ama eczacının biri yan etkilerinden bahsedince almaktan vazgeçtik.
Ağlamaları devam edince internetten kullanıcı yorumlarına baktım kimi memnun kimi değil. Buradaki anneleri merak ettim kullanıp faydasını gören oldu mu? Yan etkisini gören oldu mu?
Çalışan anneyim gerçekten çok zorlanıyorum her gece uyanmalarından artık sinirlerimde psikolojimde bozuldu..