Oğlum 14 aylık eskiden mama sandalyesinde otururdu yaklasık 2 aydır asla oturmuyor ayaga kalkıyor asagı ınmeye calısıyor sagda solda gezerek yemek yedırıyorum. Sandalyenın masa sandalye olma ozellıgı var onu yaptım ona da oturmuyor ne yapacagımı sasırdım gecıcı mı bu durum