tosbilitostos Kızlar sanırım hava değişiminden oldu burnu akıyo biraz öksürük başladı ilerleyecek gibi çoğalıyor ne yapabilirim siz ne yapıyorsunuz? Biraz ıhlamur verdim iki üç kaşık.
Deletedmom_71 tosbilitostos emziriyorsan kendin bal içine 2 3 diş sarımsak 2 3 damla limon sıkıp onu ye Bebeğine de bal içine 2 3 diş sarımsak 2 3 damla limon sıkıp onu verebilirsin İyileşene kadar hergün iyileştikten sonra da haftada 1 tüketin canım
Deletedmom_71 tosbilitostos kendin de iç bebeğine de ver çiğ sarımsak olucak kuzum. 2 gündür bizde yapıyoruz hasta gibi.
Dilekk20 Sarımsagı ezıp zeytınyagda bekletin bi gun boyunca sonra ayaklarnn altına sürp corap gydırın gece oyle uytun cok ıyı öksüürk keser bı bloggerda görup denedım bende