Kuzeyin_annesii Daha çok hangi tür oyuncakları tercih edersiniz? Bebeğiniz hangi oyuncakla daha çok vakit geçirir?
Deletedmom_71 Kuzeyin_annesii en sevdigi oyuncağı benim 😀😀😀 aldığımız oyuncaklar ile ben oynuyorum henuz o beni izlerken daha mutlu 😀😀
tosbilitostos Kuzeyin_annesii ben ben ben😅😅ya oyucak yığdık eve bi iki bakar bu kadar nerde lüzumsuz şey var onla oynar tabak çanak çaydanlık ha bi en sevdiği hareketli kitapları var ister biraz okur top sever bide
Mabelle Kuzeyin_annesii hiçbir oyuncağı sevmedi oynamadı dünyaları yığdık önüne yok işi gücü bizimle.!!! Konuşan dans eden kaktüs aldık geçen onunla oynuyor şuan bir kaç gündür onu da bırakması an meselesi.
Kuzeyin_annesii Deletedmom_71 hahah bende oyuncaklarla oynamayı severim 😅 fisher Price aktivite masası aldık on numara hâla oynuyorum 😅
Kuzeyin_annesii tosbilitostos şanslı annelerden biriyim herhalde aldığım her oyuncakla oynadı 😅 şimdi yeni arayışlar peşindeyim 😅
Deletedmom_71 Kuzeyin_annesii hepsi bize hitap ediyor sanırım onların gözünde de 😅 fisher price hepsi güzel ya
Epifenomen-gkc Kuzeyin_annesii 19 aylık kızım bondigo aktivite masası aylardır vazgeçilmeziydi hala oynar ama şu sıra top. Topla uyuyor topla kalkıyor evde futbol oynuyoruz topla yapılabilecek tüm aktiviteleri yapıyoruz 😊
Kuzeyin_annesii Epifenomen-gkc bende fisher Price almıştım. Hâla oynuyor ama sıkıldı gibi başka oyuncak arayışındayız 😊
Deletedmom_22 Kuzeyin_annesii Bebeğiniz hangi oyuncakla daha çok vakit geçirir? Meme ve Dışarı ahah😁😁🫠🫠 onun haricinde araba,kamyon,oyun hamuru,torna vida tamir seti var onlarla uğraşmayı seviyor , bazen puzzle yapar, boya falan ama onlardan çabuk sıkılır dışarda daha aktif vakit geçiriyoruz
Noname21 Kuzeyin_annesii bu aralar 1 sene önce aldığımız asla binmedigi akülü arabasına biniyor ama calistirmadan. Denge bisikleti aldim ona da sardı bu aralar 2 bucuk yasinda bu arada. Ikea dan tünel var onu aldim içine giriyor oyalan8yor. Top oynuyor bol bol futbol oynamayı seviyor son zamanlarda
Gsmsasys Kuzeyin_annesii Tekerleği olan her şeyi çok seviyorlar başta araba olmak üzere 😊 hatta hep araba küçükler favorimiz
Kuzeyin_annesii Gsmsasys ah evet tekerlekler.. Dışarıda oturup bebek arabalarının tekerlekleriyle oynuyor 🤦🏻♀️