Ya sürekli ıkınıyor kızarıyor bıktım artık yaa ıııııgghhhh ıııggghhhh sesi sinirlerimi bozmaya başladı uyumuyoruz gecemiz gündüzümüz yok sinirlerim aşırı yıpranmış şekilde !!😭😭Hiç geçmeyecek gibi bu ses her yerde gazdan olduğu yazıyor masajlar yapıyoruz damla kullanıyoruz biraz olsun mu rahatlamaz arkadaşlar yaaa !
O kadar çaba sarfediyorum uyutuyorum 2 saat 3 saat uğraşıyorum yeminle uyuduğu 20 dk !