Kızlar 2 buçuk ay önce sezeryan oldum bir haftadır iç dikişlerim felaket sızlıyor özellikle sağ taraf yanarak acıyor sanki yeni ameliyattan çıkmışım gibi ağrısı 2 gece önce aşırı eklem ağrısı 38 buçuk derece ateş mide bulantısı karnıma kramp şikayetlerim oldu hala devam ediyor bugün acile gidicem sizce bu dikiş enfeksiyonu mu yoksa başka bişey mi ? Başına gelen var mı ? Süreç nasıl ilerliyor ? Hastaneye yatış verilir mi? Bebeğimden ayrı kalır mıyım 😔