BongomyaPrensi Oğlum 17 aylık 10 kilo 4 numara kullanıyoruz ne zaman 5 e geçeriz yada kaç kilo olunca ona göre bez stoğu yapmak istiyorum 🙈
Dondurmalikahve BongomyaPrensi Bacakları zayıf veya göbüşü biraz daha az mı acaba 🙈 benimkinin hep bi göbüşü var kilosu normal olduğu halde. Tek olan şey göbek zaten gerisi yok 😁 Hem ben bi tık büyük bez kullanırdım.
Patateskoftesi BongomyaPrensi 10 kiloydu . Sonra da zaten gram gram almaya basladi 😂 hala 5 kullaniyoruz
BongomyaPrensi Patateskoftesi iz yapıyor canım ayy acaba vakti geldi de ben mi bilmiyorum 🙈 en son 79 cmdi
Patateskoftesi BongomyaPrensi gecebilirsiniz bence artik ya . Kizariyor iz yapiyor diye gecmistik bizde 😂😂