Ssssraa bununla ilgili bende post acicaktim. Aynı durum annemde de oldu 15 yaşındayken ameliyat olmuş ama doktor tamamını almamış ve suan yine tekrarlamis bayada büyümüş ilerlemiş ses telleri ile yapışık haldeymis ameliyat çok riskli ama ameliyat olmak zorundasın eğer olmazsan felç inebilir veya kanser olabilirsin demis doktor.
Ameliyatın riski ses tellerine zarar vermesi ya sesi az cikicak yada hiç çıkmayacak çok korkuyoruz rabbim yardım etsin.