beasmir Arkadaşlar bence Allahın bi hikmeti bu süt olsun diye ben ne zaman emzirsem susarım ve çevremde kimi görsem böyle varmı böyle olan aramızda. Vucüt susuz kalıyordur o ayrı bence Allahın bi hikmeti 🤲
Aselkusum16 beasmir ilk doğum yaptığımda 4 ay sürmüştü böyle emzirirken ölüyordum susuzluktan sonradan geçti ama 😂😂
JstDef beasmir Vücudumuz süt üretip bebeğimizi emzirdikçe sıvı kaybettiği için sıvı ihtiyacımız artıyor doğal olarak. 6 aylık bebeğim, hala her emzirmemde yanımda 2 litrelik şişemi bulunduruyorum. Günde en az 4 litre içiyorum. Kendimi durdurmasam 5.5 litreye kadar çıkabiliyor. Sütü arttıran tek şey sudur efendim. Her anneye bolca için içirin😊
Nefesin_Annesi0 beasmir henüz 8 günlük anneyim ama dediğiniz gibi ne zaman emzirsem deli gibi susamış oluyorum kana kana su içmek istiyorum
JstDef beasmir Sezeryandan sonra ilk 2 hafta hiçbir şey yiyemedim. Doktorum katı olan her besini yasaklamıştı. Çorba ve suyla beslenerek emzirdim kızımı 😄 Şuan gülüyorum hatırladıkça ama o 2 hafta boyunca lohusa stresinden değil, açlıktan ağlamıştım 😆
Deletedmom_22 beasmir ilk başta öyle oldum bende, çoğu öyle oluyormuş zaten, emzirme danışmanı da söylemişti bunu, yeni doğum yaptğımda ilk 2,3 ay deli gibi su içtim😂