Arkadaşlar oğlum 3 yaşına yeni girdi. Kendisini net şeklde ifade edemiyor. Taklitle anlatmaya calışıyor veya işaretle… Anlatabldkleri anne gel otur. Dede gel. Bana gel. Cok kısa olucak şeklde anlatabiliyor. Durum normal mi? Ben mi aceleci davranıyorum bilmiyorum. Akranları gayet cümle kurup konuşabiliyorlar. Bu durum icin hangisine götürmem gerekli biliyor msnz? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🎀