Merhaba kızlar bebeğim 15 aylık kaka da genellikle zorlanıyor kabız değil ama kakanın başı sertleşiyor genelde yemesine dikkat ettim değişmedi zorlanıyor mama değiştirmek kaldı birde onu deneyeceğim mama önerisi olan var mı şuan bebelac kullanıyoruz hangisi iyi gelir teşekkür ederim