yookkdahaneler Kızlar saç kıran olmuştum 2 ay öncesinde dr gittim losyon kullandım fayda etmedi başka dr kortizonlu iğne yaptı fayda etmedi , o kadar dökülüyor ki saçım kalmadı desem yeridir lütfen bi öneri sunar mısınız
AsyaninAnnesiiii yookkdahaneler çiğ sarımsağı kelleşen yere bastirarak sürün. Babamin sakali ve arkadasimin kaşida saç kıran olmuştu. Onlar sarımsak sürdüler sürekli sonra düzeldi. İnsallah sende faydasını görürsün canim.
izmirlim35 yookkdahaneler canım saç dökülmesi mi yoksa sackiran mi yani belli bi bölgede baya açıklık olunca sackiran oluyor. Ben yıllar evvel olmuştum losyon, iğne vs fayda etmedi daha sonra başka bir dr bi krem verdi çok şükür onu sürdükçe saç çıkmaya başlamıştı o sacsiz bölgelerde. Uzun zaman oldu ismini animsayamadim ama bulursam adını yazarım sana tabi yine de bir doktora danışıp kullan
yookkdahaneler AsyaninAnnesiiii herkes sarımsak diyor ama ben inadına doktor u dinliyorum 🤦♀️ Bu gün başlıyorum sarımsağa teşekkür ederim canım
yookkdahaneler izmirlim35 öncelikle teşekkür ederim, saç kıran da var ve iğne losyon felan fayda etmedi , saçım da aşırı dökülüyor o kadar az kaldı ki bi tutam etmiyor 🤦♀️ Lütfen bana o kremi bulur musun Allah rızası için
AsyaninAnnesiiii yookkdahaneler Rica ederim canım insallah çözüm olur senin için. Bazen eski seyler bi çok şeyden daha iyi oluyor. Babamda şahit olmasam bende pek inanmazdim . Hem çiğ çiğ ye hemde sür. Sağlıklı bi besin zaten kokudan başka eksi bi seyi olmaz senin için. 🌸
aslaninannesi_01 yookkdahaneler eger dokulmen coksa hacamat ise yarar yptiranlar var arastr istersen yapan yerlerde var ozel hastanelerdese oluyor