cemreninnannesii AslanannesiAyse hayır tabiki zamanla çıkar zaten çıktığı zaman hepsi birden çıkıyor kızım 18 aylık sadece en arkada azı dişi kaldı diğer hepsi çıktı ama köpek dişlerini çıkarırken sana booolll boollll sabırlar diliyorum
burjuvaanne AslanannesiAyse benimkininde altta 2 uste 1 valla hicde endise etmedim zamani gelince cikar en azindan disleri gec cürur 😂👏🏼Zaten disi cikmayanmi oluo
Edalikuzusu AslanannesiAyse hayır endişe etmemelisiniz tabi ki daha zamanı var benim kızımda bir yaş on dört günlük dört dişi var üst iki dişini yeni çıkardı alttakileri 7 aylıkken çıkarmıştı
Wanderlust AslanannesiAyse 4 alt 4 ust var endise edilcek birsey yok 15.aya kadar ilk disi cikarmamis olmak dahi normal kabul ediliyor her bebek farklidir cok normal 4 dis cikarmis zaten zamanla gelicektir🌸