mycutebaby Prenslerinannesiii Ruby pembe kaplı olanı hafiften ekşimsi tat geliyor baymıyor çok güzel hele çikolatası efsane ben birde klasik olanını çok beğeniyorum diğer bademli beyaz ve karamelliler çok tatlı geliyor