Oykuuuuuu Kızlar oğlumda sanırım alerji var doktor aptamil pregomin as mamasını verdi bebekleriniz tadını sevdi mi acaba
MelisaGoktugMommy Oykuuuuuu ay cok kotu ve agir kokan bir mama sevmesi ve icmesi zor olabilir deneyin icine vanilya ozu surubu vs.koyarak binevi aciligini bastirir onu disinda hala icmezsse evolvia rp yazdirin digerlerine gore cokca iyi tadi