enfalinannesi240 Ozgeayazmuhammed o zaman dondurma da yeme Türk kahvesi de içme çayda vs… ne kadar kısıtlamazsan o kadar rahat edersin
Atesalp Ozgeayazmuhammed bn gun de 1 nescafe tüketiyorum. Bebegim dogdugundan beri. Suan 10 buçuk aylık. Bi problem yaşamadım uykusunda
Maadonnaa Ozgeayazmuhammed benim oğlum da 3 ay 10 gunluk ama ben cay kahve iciyorum uyuyo sıkıntı yasamadim hic
Zekiye_123 Sakınan göze çöp batar derler. Bende ilk başlarda çok korkuyordum çayı çok sevmeme rağmen az içiyordum açık içiyordum. Şimdi 3 ay 22 günlük günde 3 tane falan kahve içiyorum çayı da içiyorum relax yaşıyorum. Ama ne kdar çay içersemde 2 katı su içmeye çalışıyorum
aylinbb 2 americano 1 türk kahvesi içtim sabah 8den beri oğlum yanımda uyuyor. doğduğundan beri içiyorum daha hiç uykusuzluk sorunu yaşamadık hamileyken de kafein tüketimine dikkat ederek içtim. günlük 300 mg kadar kafein tüketebilirsiniz. ama benim önerim nescafeyi hiç tüketmemeniz yönünde. suda eriyen çay ne kadar çaysa suda eriyen kahve de o kadar kahve olur. nescafe çok kimyasal bir ürün. onun yerine türk kahvesi ya da frenle press ile filtre kahve yapabilirsiniz
22032022 Ozgeayazmuhammed hergün iki kupa içiyorum Bakmadım zararlımı yararlı mı diye ama bebegim Maşallah Ne gazlı oldu ne uyumayan bir bebek oldu 2 aylık ablamın bebegiyle aralarında bir hafta var ve hergün gazdan uyuyamıyor bebek Bence bebegin kendisiyle de alakalı biraz Ablam aşırı dikkat ediyor yemesine içmesine gazlı şeylerden uzak durur mesela ama ona ragmen hastaneye giderler gaz sancısından dolayı
Madam Ozgeayazmuhammed çok aşırı dozlar almadığınız sürece kafeini bir sorun yok bir Nescafe etkilemez merak etmeyin bebeği etkilemesi için çok fazla içmeniz lazım
MySunny Ozgeayazmuhammed günde en fazla 2 bardak. Sorası beneğe geçer evet ama 2bardağın verdiği kafein bebeği çok etkilemez.
MerveKayraTugra Suyu çok tüketen biri olarak günlük 1 fincan Türk kahvesi, ⅔ günde bir de 1 kupa nescafe tüketiyorum. Bebeğim 2.5 aylık uykuları düzenli hasta olmadığı sürece. ⅔ saatte bir 1.5 /2 saatlik uyku yapıyor.
kartalice2020 Ozgeayazmuhammed Türk kahvesi nescafenin haddi hesabı yok 9 aydır bebem misler gibi uyur hiç öyle düşünmeyin
GizeminEdizi Ozgeayazmuhammed bu şey gibi oldu,doktor bey kola içiyorum bebeğim erir mi 😁şaka değil kuzenime sormuşlar ve şok oldum.
ayseozcil Ozgeayazmuhammed ya ilk aylar brnde öyleydim ama saldım içiyorum hepsini bebegimde gayet iyi yani
Rumeysamoms Ozgeayazmuhammed yok ya ben kahve bağımlısıyım sürekli içmek istyorum 3 fincan nescafe sade 1 türk kahvesi daha da istyorum ama içmiyorum
Rumeysamoms Ozgeayazmuhammed yani mışıl mışıl uyur 1 yaşında şuan doğduğu günden itibaren kahveye sarıldım