Yingyang ben İstanbul’da oturuyorum bebişimiz olunca ilk zaman korkup bakıcı arayışına girmiştik bi kaç kişi geldi 5500 kabul etmedi biz çok şaşırmıştık artı olarak sigorta istiyorlar ve biz bakıcı bile dememiştik ev işine yardım etsen yeter olarak konuştuk sonrasında kendim bakmaya karar verdim zaten düzen oturduktan sonra halloluyor :)