ZehraMert Başlıktada göründüğü üzere akıntı sorunum var sezeryan oldum 4 ay oldu hala çok özür dilerim her tuvalet sonrası sümüksü şekilde bi akıntı geliyor tuvaletteyken Aranızda bu durumu yaşıyan oldu mu