2.5 yaşında bir oğlum var. Arka azı dişleri çıkıyor yaklaşık 2 aydır çok sinirli bi çocuk herşeye kızıyor söyleniyor sürekli sinirleniyor. Bende sakin bi insan sayılmam bana mı çekti bilmiyorum ama hiç mi sakin dakikası olmaz. Dişlerinden dolayı mı çıkınca rahatlar mı yoksa tamamen benimle mi ilgili bilemiyorum. Sakinleşmesi için neler yapabilirim tavsiyesi olan var mı?