Bebeğim 4.5aylik nerdeyse dogumunun 10.gununden beri aşı dışında Dr a gidiyoruz. İlk aylar gazdan çok çektik acile gttik sonra 2.ayinda sariligi uzamış dediler gttik aratiricaz dediler bisey çıkmadı. 3ayda gittik sarılık durumu ne diye onlar çağırdı sonra notrofilleri hep düşük çıkıyormuş ( bağışıklık hucreleri) niye enfeksiyonu mu var diye takibe alındık. Her gidisimizde hem kan hem idrar kültürü istiyorlar kan değerleri normal cikiyo bidaha gelin diyorlar sonra dün gttik kan değerleri yine düşmüş.. ama bebegimde hiç b belirti yok gayet mutlu sağlıklı. Demir değerleri düşmüş ama onun için her bebeğe verdiğimiz demirden m yoksa tedavi amaçlı mı demir verilmeli diye sonuclarri bekliyorlar bayram tatilinden dolayı onun içinde başka gün gidecez. B12si düşük çıkmış emiuo sadece, b12 dusuklugune baktım b sürü nörolojik anormalliklerden bahsediyo ama oğlumda hiç b belirtisi yok ne titremedw nekendini kontrol edememe vs….
Her dönüşte hastaneden moralim bozuluyor.
Siz ne sıklıkla gidiyorsunuz Dr a?