kaganege 23ygmur Şeker ile ne kadar gec tanıştırilirsa o kadar iyi. 3 aylik bebek daha ek gıda bile almaz ilk tattigi sey şeker olması üzücü.
Ogretmenanne52 23ygmur pekmez,meyve filan varken neden reçel.. ben muza sürüyordum ama baktım ki muz olmadan emzik almıyor bıraktırdım emziği. Olmuyorsa niye zorluyor.. Allah akıl fikir versin..
Irmakprensesinannesi Pembebeyzmavi valla çok haklısınız kızım ilm 3 ay mesela hiç emzik tutmadı ama hiç böyle saçma yöntem denemedim 4 ayda philips avent in emzigini tuttu okdr halda sadece uyku esnasında uyku geçişlerinde arar okdr çok cahil insan var gerçekten
Pembebeyzmavi Irmakprensesinannesi aynen öyle benimde kızım emziği çok az tuttu bıraktı hiçte uyumazdı belki emzik alsa uyurdu ama napıyım yani zorla emzik mi verseydim🤦🏼♀️
Irmakprensesinannesi Pembebeyzmavi aynen öyle haklısınız size bisi sorucam ya kızım geniz akıntısı var sadece sprey kullniyrm serum fizyolojik çok kızıyor izin vermiyor bana başka napabilirim nasil kızımın burnunu rahatlatirim belki bildiğiniz birsey vardır diye sordum ama:(
Sontvbukucu 23ygmur 1 2 kez değil 15 20 kez diyorsunuz bu kadar rafine seker böbreklerine zarar verir. Yani ne diyim
Sontvbukucu Cicek_Gokce46 gunde 1 2 kez recele baniyor dese neyse de 15 20 kez fazla değil mi sizce de yarim cay bardagi reçel yemis 3 aylik bebek normal mi. Simdi böbreklerine zarar verir o kadar seker ilerde de seker hastası olur.
Pembebeyzmavi Irmakprensesinannesi kaç aylık? Serum fizyolojiğe izin veren çocuk duymadım ben zorla yapıcaksınız ben kızımın ellerini tutup yapıyorum geniz akıntısı olmasada her akşam mutlaka yaparım. Ilık bir duştan sonra yapın serum fizyolojik. Birde uyuduğu odaya soğanı ikiye bölüp üstüne bir sürü karanfil batırın koyun oda rahatlatır. Ayağının altına zeytinyağına sarımsak ezipte sürebilirsiniz bu genelde ateş için kullanılır ama ben geniz akıntısındada yapıyorum iltihabı atıyor rahatlatıyor çocuğu.
nilder 23ygmur Ay inanamıyorum okuduklarıma hiç 3 aylık bebeğe öyle şeker yüklenir mi karaciğeri kaldırmaz çocuğun asla asla yapmasın uyarın
Irmakprensesinannesi Pembebeyzmavi 9.5 aylık kziim şuan hiriltili nefes alıyor tıkalı olduğu için deniycem deidginizi
birtatlianneee 23ygmur eskiden eskiden deyip duruyorlarda eskiden şekerler bu kadar zararlı değildi şimdi küçücük çocuklar neden şeker hastası oluyor , ben vermezdim vermedim pekmez dışında rafine şekerli her gıda zehirdir değil diyen kendini kandırsın
Busraata 23ygmur 2aylık yegenime yapıyorlardı bunu pekmezle cocuk hastanelik oldu.emzik de tutmadı birşeyde saçmalık bu .
Atesalp 23ygmur bazi bebekler emzik almaz ki, bnm oglum da almadi. Kaldığı reçel bol şekerden üretiliyor. 1 sene seker ve tuz verilmemeli bebeklere. Tabiki yanlis yapiyor eltiniz.
Busraata 23ygmur 2aylik bebek şeker yüklemesi olursa hastanelik olur surekli emzik pekmez emzik pekmez….