Emir_Kayra Merhabalar oğlum bir buçuk yaşında parmak ucunda yürüyor anlatıyorum nasıl yürümesi gerektiğini ağlıyor sadece duzeltmiyor koşuyor dengesini sağlayamadığı icin kazalardan kacamiyoruz bı öneriniz var mi düzelir mi ne yapmam gerekiyor
DamlaTa Emir_Kayra o dönem benim çocuğumda öyleydi sonra düzeldi şimdi ara ara yapıyor. Siz hiç ses etmeyin bence gözlemleyin üzerine düştükçe inat yapıp daha çok yapar.
21zeynep72 Emir_Kayra o zaten yürütmeye çalışıyor ellerinden tutup siz gezdirin onu o yürürken dengesini tam sağlamıyor
Emir_Kayra DamlaTa teşekkür ederim öyle kalır diyenler oluyor o yüzden tedirginim cok hareketli çocuk yürümüyor koşuyor hep neredeyse dengesini sağlayamıyor tam başlamasından tedirgin oluyorum bende