oglum 2 ay 20 gunluk bu gun altini degistirirken pipisinin ucunda beyaz bisi gordum hafif geriye ittigimde icinde de vardi. kireclenmemi acaba bilgisi olan varmi? hastaneye goturucem tabiki ama pazartesi. bide sanki pipisini geriye itmem onu rahatsz etti gibi ondam snra cok huzursuzlamdi agri yapmis olabilirmi ?