Aras_bulut Merhaba kızlar bebeğinizi göbeği düşünce mi yıkadınız yoksa daha sonra mı ? Bazen 40 ı çıkınca diyorlar ama çok değil mi benim bildiğim göbek düşünce. Şuan 5 günlüğüz göbeği düştü yıkamayı düşünüyoruz. Siz ne yaptınız ?
bambiii Aras_bulut ben göbeği düşmedende yıkadım. 40 gün cocuk kokar onada yazık. Bence yıkayın bebeğinizi çok rahatlayacak.
kaganege Aras_bulut Göbeği düştü ve yikadık. 40 gün çok uzun süre. İlk yıkamaya başladıktan sonrada hergun yikadim bebeğimi.
Deletedmom_22 Aras_bulut hastanede hemen yıkamışlardı eve gelince de her gün yıkadım hiçbir şey olmadı göbek bağı da 10cu günü düştü
Cicek_Gokce46 Aras_bulut hastaneden eve getirdiğimiz gün hemen yıkadık ve gün aşırı yıkadım şuan 15 aylık hala gün aşırı banyosunu yaptırıyorum 5 günlük olmuş yıkayın artık yani göbeği de düşmüş