DevrimciAnne Awent aldım kabul etmedi eczaneden başka aldım o da olmadı bu emzikten kullanan var mı ödüllü emzikmiş
DevrimciAnne QueenMommm emzik benim için iyi olacak çünkü bebeğim sadece mamayla besleniyor hazırlarken oyalar diye düşünüyorum bir de kolik olayımız var rahatlatır