48 günlük kızım dünden beri eskiye oranla daha çok uyumaya ve daha az yemeye başladı. 3-4 saatte bi 60 ya da 90 cc mama içen kızım dünden beri 60 ı bile hiç bitiremedi. Huzursuzluk ağlama falan da yok ama garipsiyorum. Alışık değilim böyle olmasına. Doktora götürsem mi yoksa normal mi?