Aselinannesi0655 ayaklarının altına zeytinyağlı sarımsak karışımı yapıp sürebilirsiniz ben bebeğime yaptım (2aylık) balgamı kusarak attı, daha büyüklerde öksürerek attırıyor. Birde sarımsağı ezip yoğurda ya da meyve püresine katarak yedirebilirsiniz bunu İnstagramda hastalanmayancocuk sayfası var orda gördüm sarımsak kürü diye anlatıyor çok etkiliymiş. Birde ben nem yapan bir makina aldım odaya oda burnunu açıp rahatlattı. Doktorumuz oda çok sıcak olmasın o zamanda tıkanır dedi ara ara temiz hava için camı üsten açıp havalandırıyorum bebeğim yatarken