Annemden emdiğim süt burnunda geldi yahuu burda okurdumda yok canım okadar da olmaz derdim valla fazla bile oluyormuş ne gece uyuyor ne gündüz deliricem mız mız mız sürekli ağlamaklı yaa neyseki son 4 günümüz kaldı çok şükür sıradaki ataklar nasıl geçiyor bana sakince söyleyin bakalım