Selam kızlar bebeğim 7.5 aylık ve boşanmak istiyorum ama cesaret edemiyorum. Eşim çok alkol alıyor ve her alkol aldığında bana takıyor kafasını psikolojik şiddet uyguluyor üstümde. Normalde üni mezunu bu zamana kadar çalışmış biriyim. Bana kullandığın elektrik suyu kim ödüyo bundan sonra sana para yok tarzı konuşup ezmeye çalışıyor. Çok bağırıp küfürler ediyor rezil oluyoruz herkese. Artık sabrım doldu taştı ama cesaret edemiyorum.