Chicco trio kullanıyorum ben, port bebeyi beşik yerine de kullandık uzun süre, şimdi ana kucağını takıyorum çıplak iskelete, arabanın bagajına da sığıyor, tek başıma ana kucağını arabaya bağlayıp iskeleti katlayıp rahatça sokuyorum. İlerde de baston Bebek arabası olarak kullanacağım. Tavsiye eserim...