Elesya benim.oglum 27 aylık ben bu gibi konularda hiç kasıntı yapmadım,yok öyle olur.yok böyle olur diye,konuşmasında hiçbir sıkıntı yok bülbül GİBİ yani 18 aylıkken tek heceli şeyleri soylerdi sonra sonra 21 aylık gibi bir başladı,4 5 kelimelik.cumleler kuruyor,şarkı soyluyor,benim evde TV hiç kapanmaz çünkü sessizlikten korkan biriyim ama ben oyun oynadım hep evcilik filan konuşmalı aktiviteli oyunları,tablette izliyor TV de zaten sıkılıyor başka şeyler yapmak istiyor yani.