Prettymom bizim kız 2 ve 6 aylıkken geçirdi. sizde mi sezeryan oldunuz? Bizim çocuk doktoru, çocuk nefrolojisine gönderdi.Doktor bizle 40 dakika konuştu siz ne yaparsanız yapın kakasına oturur mikro kapar, isterseniz elinizide yıkayın kapacağı varsa kapar demişti. Normal doğum olmadığı için vajinadaki mikrobu alamıyor çocuk sezeryanlı doğumlarda karşımıza çıkıyor demişti. Hiç kendinizi suçlamayın kız çocukları olduğu için enfeksiyon normal 1 yaşına kadar dikkat etmek lazım, 1 yaşından sonra olmuyorlar.