Gzd_erclk canım o açlık değil, anne açlığı.bu aylarda 5 saat aralıksız emzirseniz emer bebğiniz.Kendi kızımdan biliyorum.ikiz bebeğe yetecek süütüm vardı benim,yani o kadar çoktu ama kızım sabahtan akşama kadar beni emiyordu.mesele açlık değil, mesele anne kucağı, anne açlığı,anne güveni.Sütünüz bu kadar bolken mama vermeyin,hiç gerek yok.bırakın emain saatlerce bir kaç hafta sora bile Memeyle arası açılmaya başlar endişeniz olmasın.