Birbebekkkbircicek
bennn 💁🏻♀️ Oğlum 20 aylık emzirmeyi bıraktım 🥲
1 haftadır diyetteyim 65 le başladım 62.700 sabah tartıldım 💁🏻♀️Adet döneminde de bırakmadım devam ettim aynı şekilde diyete ve spora
ödem suları , dükkan birası yapıyorum
1 haftadır tatlı yok en can alıcı noktam 🥲gazlı içecekler yok acayip şişiriyor
pirinç pilavı yerine karabuğday, esmer bulgur veya normal bulgur pilavı yapıyorum ama abartmadan porsiyonlarıma dikkat ediyorum , yemeğin yanında mümkün olduğunca içeçek (ayran ) içmemeye çalışıyorum yemekle birlikte içtiğim de beni şişirdigini rahatsız ettiğini fark ettim , ayranı ya yemekten sonra içiyorum yada yemekle yoğurt yiyiyorum .
akşam 7 den sonra bişey yemiyorum ,
kiraz sapı ,yeşil çay,kayısı çayı , şekersiz çay , şekersiz kahve , az sütlü filtre kahve genelde gün içinde bunları tüketiriyorum , çayla çok aram yok içmesem de aramam 🙄
canım çok tatlı istediğinde ya bir parça bitter çikolata yiyiyorum yada fit tarifler yapıyorum 🙊
hedefim 55 -57 arası olmak boyum 1.58 basenler geniş olduğu için kötügörüntü oluyor hoşuma gitmiyor o yüzden inat ettim birde tatile gidicez giydiğim yakışşsın istiyorum 🤦🏻♀️
şöyle 7 kilo versem basen incelse (101 cm) alt karında giderse tamam zaten spor yapıyorum evde üst karın kasım çıktı alt bölümü halletmem lazım 🥲