Bebeği bu operasyonu geçiren var mı arkadaslar ? Şuan 14 buçuk aylık doğduğundan beri sağ gözü geçmedi akıyor. Krem damla masaj hiçbiri fayda etmedi. En son dün profesöre götürdük ameliyat edicem dedi 14 hazirana gün verdi. Maske ile uyuşturma gibi bir şey bahsetti anestezi alcak mi anlamadım. 1 gün önce kan ve anestezi ile görüşmek için cagircaklar. Süreç nasıl ilerliyor ? Ameliyattan sonra serum takılıyor mu oglumu nas sabit tutcam onu düşünüyorum