BirrPrensessannesi Kadernur bn 5 aylıkken basladm 6 ay 1 haftalık olduk yemek yaparken bulaşıkları yaparken iyi oluyor durmuyor takmayın zararı eski zamanda hepimiz örümcekle büyüdük bir skntisni gormedm
Gamze0707 Kadernur evet oğlumda kullanıyorum çok otirtmiuorum ama çok seviyo.egleniuo bir iki dk tutup kaldırıyorum 7baylik oglum
hayal_perest watermelonlove yürüteçe bindirdim çabuk yürüdü demedim ki. Her bebeğin gelişimi farklı. Ama postu açan kişinin bebeği çokta küçük değil yürüteçe bindirmek için.
thecamellia Kadernur yaaa bu konuda herkes ayrı fikirde her kafadan ayrı şey çıkıyor bende doktorumun tavsiyesini öğrendim öneriyor ama günde en fazla 1 saat hepimiz yürüteçle büyüdük aşırıya kaçmadıkça sıkıntı olmaz
AtlasBebekk Kadernur elim ayağım oldu bi işe başlıyorum ağladığı an yürüteçe koyuykrum 10 15 dakka o oyalanana kadar işim bitiyor :)
Zyneepemree Kadernur ben 6 aylıkken almıştım oğlum 7 ay 25 günlük benim için kurtarıcı sürekli mızmız ağlayan ve kucak isteyen bir bebe olunca insan mecbur kalıyor ben memnunum valla jet gibi kullanıyor yavrum 😂