Merhaba kızlar. 3 martta sezeryanla doğum yaptım. O gün bebeğimi emzirmeye başladım fakat sütüm gelmediği için gece bebişin kan şekeri düştü ve sarılık falan vardı. Sabahına doktorumuz eğer artarsa fototerapi falan alcak dedi yüksekti çünkü. Ve geceden mama verdik. Eve geçince elle sağım yapmaya başladım az az geliyordu fakat çok yorucu oldu. Sonra manuel pompa aldık hiç getirmedi bile. O gün eşim gidip lansinoh pompa aldı inanılmazdı. Çok güzel süt getirdi. Bunun yanında sadece humana ve lactamil içtim ama aklıma gelince sadece. O gün bugündür süt oluyor bir sağmada 300 400 çıkıyor. Lansinoh pompa sütü çok artırıyor bence sizlere öneri olsun