Selamlar, eski hesapları yine unuttum ben direkt konuya gelelim. Eltimin oğlu bende kalıyor 1 haftadır çok seviyorum çok tatlı bir şey ama konuşamıyor. Sadece “ıı-ı” gibisinden anlatıyor kendini. Amcası da geç konuşmuş, 3-4 yaşında konuşmuş ama ne yapabiliriz erken konuşsun diye bilgisi olan var mı? Anlamıyormuş gibi yapıyorum söyle aşkım anlamıyorum diyorum bazen ama yine ıı-ııı diye anlatıyor. 😄 Çocuğu böyle olan var mı? Benimki de 16 aylık ve 7-8 kelimesi var öyle aman aman yok yani, bilemedim.