Asilbebekkk Kızlar bebeğimin bugun 2 aylık aşıları vardı sağlık ocağında bugüne randevu vermişlerdi kapalıymış sadece perşembe günleri oluyormus haftaya perşembe gidicem ama bebeğim 2.5 aylık olacak o zaman geç kalmış olurmuyuz
gozdeku Asilbebekkk geç kalmış olmazsınız ama günleri sarkıyor. Yarın arayın telefonla. Ona göre hareket edin.