aimra 11 aylık benimde bebeğim. Grip sonrası kuru öksürüğü vardı doktorumuz bitkisel şurup verdi ama başta uyardı bu ilk etapta çok öksürtecek sakın korkma ama sonra geçecek dedi ve nitekimde öyle oldu.Kuru öksürük balgamlı öksürüğe dönüştü sonra balgamı attı bitti geçti çok şükür.Doktorumuz fitoterapist aynı zamanda balgamını atması için ne yapabilirim diye soruduğumda 1 diş sarımsağı ezin üstüne saf zeytinyağ döküp ayak altına masaj yapıp çorap giydirin demişti.Gerek kalmadan attı balgamı. Bu arada öksürüğü kesmek alt solunum yoluna inmesine sebep oluyormuş.Yani önüne geçmemeli sökülmesine yardımcı olmalı.Sizde bunları doktorunuza danışarak uygulayın dilerseniz.Çok geçmiş olsun.