Kızlar bebeğim 6 aylık oldu ve 8 kilo iri bir bebek değil normal kilosu ben onlinedan sipariş gircem ama hangi beden söylemeliyim çünkü daha önce yabanci siteden verdim kendi ayına göre ama küçük olmuştu acaba 9-12 söylesem yazın giydirebilirmiyim büyük mu olur yoksa kalıpları nasıl ❤️🌸