queens Arkadaşlar uygun fiyatlı akma damlama yapmayan ters cevirincede dökülmeyen pipetli suluk öneriniz var mı acaba
irva queens Kesinlikle nuk 👍 Ben çok memnunum.Avent falan da kullandım ama ters döndürünce falan akıtıyor.
Melihakrds Yusufagahinannesi pipetli değil dimi o kaç aydan itibaren kullanılır formu nasıl bişey ağız kısmı vs pek çözemedim onu gerçekte görmedim için
Yusufagahinannesi Melihakrds pipetli değil ağız kısmı silikonlu bardak içine huni otutturulmuş gibi bi kapağı var slikon kısımla bardak arasından bebek çektiğinde yani emdiğinde akıyo normalde ters çebir yan ytır akmıyor
_YanakReisinAnnesii queens wee pipetli suluktan da çok memnunlar genelde bende ondan almayı düşünüyorum
Kuzeybey2209 queens wee baby kullanıyorum akıtma ve koku yapmıyor 330 ml 70-80 TL arası aldım çok memnunum oğlum çok sevdi
Tuba_2410 queens ebebekte olan baby plusın termosunu aldım tavsiye üzerine içi çelik olduğu için de plastiklerden daha iyi olduğunu düşünüyorum daha kullanmadık tabi bebeğim ufak diye şuan wee alıştırma bardağını kullanıyoruz ondan da memnunum ama tabi pipetli değil
Baby01 Aventin pipetli suluğundan çok memnunum kızıma su içiremiyordum diğer pipetli suluklardan çok geliyordu sanırım öksürüp atıyordu elinden bu hiç damlatmıyor ve su kararında geliyor