Ebrarkucuk Kızlar bebeğim 20 günlük kabız oldu. Tuvaletini yaparken çok zorlanıyor ağlıyor ve çok az yapıyor. Sizce sebebi nedir? Bir de anne sütünden ona iyi gelmesi için yemem içmem gereken bir şey var mı? Yardım bekliyorum ☹️
nazlimom_ Ebrarkucuk benımkıde kabız zeytinyağ içiyorum ona geçer diye doktor sen iç bebeğe verme dedi inşallah yapar
Gizem123 Ebrarkucuk of benimkide 21 günlük. 6 gündür yapmıyo kaka. Aptamil comformileye geç dedi doktor. Sıcak oturtma yaptır dedi. Başka doktorda mamasına bir tatlı kaşığı zeytinyağı ekle dedi ne yapçağımı şaşırdım
Irmakprensesinannesi Ebrarkucuk soyle soyliyim doktoruna sor dubalac sürüp var sabah akşam 1 tatlı kaşığı icir düzenli kullan ve bağırsaklarını boşaltmak lazm lavman yap