Bebeğim sürekli korku halinde 3gundur özellikle uyku arkadaşının suratına bakınca dahi korkuyor sürekli sıçrıyor birden kendini geriye itiyor ama bu sadece bizim evde oluyor nedense anlam veremedigim bir şekilde sürekli okuyorum TV den kuran acıyorum sürekli olarak dinletiyorum bas ucunda kuran bulunduruyorum ama malesef ne yaptıysam bebeğimin korkusu bin türlü geçmiyor özellikle geceleri çok iyi uyuyan bir bebekti şimdi ise gece bile sürekli sıçrıyor