BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Merhaba. Bebeğim 7 aylık bı kaç gündür farkediyorum diz kısmından kıt kıt şeklinde ses geliyor .sanki yerinden çıkıp tekrar oturuyor gibi .bu durumu yaşayanlar var mı .
irva BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Eklem sesleri normal canım sorun yok.18 aylık oğlum hala arada gelir o ses.😬
MMommymomm BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Benim bebeğimde öyleydi canım şuan 9 aylık baya azaldı nadir oluyor. Kendisi oynatıyordu hatta diz kapağından aşağısını kırt kırt ses geliyodu
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi irva elimi dokununca diz kapağına kendini ittiginde ayaklarını falan çevirdiğnde. Avucunun içinde o oynamayı hissediyorum kaval kemiği galiba . Siz götürdünuz mu hic
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi MMommymomm evet öyle oluyor çok belli oluyor endişe ettim .ilk bebeğimde böyle birşey yaşamadım o yüzden farklı geldi. Ayakta falan duruyor .bacaklarında bı görüntü olarak gariplik yok ta ,siz götürdunuz mu doktora . normal diye beklediniz mi
MMommymomm BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Geçince götürmedim internette normal olduğu yazıyor. Burada da bu sebeple götüren herkes normal cevabını almış ağrı vs olmayınca bacaklarını da normal kullanınca götürmedim ama bir gece boyunca düşünmekten uyuyamadığım oldu
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi irva anladım canım teşekkür ederim. Hangi bölüme gidilmeli direk ortapedi mi yoksa çocuk doktorumu. Röntgen falan çekerler mi gitmis olsam
irva BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Çocuk doktoruna da götürebilirsin.Zaten o da muhtemelen normal diyecek.İçin rahat etsin istersen git tabiki.