Rabbim yardimciniz olsun insAllah, konuyla alakali bilgim yok ama yazmak istedim. Benimde bebegim 51 gunlukken dediginiz gibi oksuruk, hirilti, burunda tikaniklikla hastaneye gittim antibiyotik kullandi uc gun. Sizin bebeginizde cok kucukmus Rabbim yardimciniz olsun, saglikla bebeginize kavusursunuz insAllah💕