Uykucu balyanakannesiiiii 1 yas 17 günlük kizim var bizde de dis yok belirtide yok ben korkmaya başladım doktora gosterdiniz mi?
Materzioglu Edanury benim oğlum iki gün sonra tam 5 aylık bi hafta önce alt iki dişini birden çıkardı onuda anlamadım bile ne huysuzluk ne ateş ne başka bişe teyzem farketti şok oldum gördüğümde 🤣
Saziyersin Edanury 10 ayligiz ne gelen var ne giden bekliyoruz işçilerimizi kehribar kolyemi var ama salyamiz tamamen azaltmadi ama eskiye nazaran bir tık daha iyi
Derinikolu Aliarel harika haftalar diye bi uygulama var ordan takip ediyorum ben ama googleda ücretsiz hesaplayan sitelerde var
MelissaYurtsever Edanury 7 aylıkken 2 dişi çıktı. 4 aylıkken kehribar taktık 2 yaşında şuan hiç cıkartmadık memnunuz
Derinikolu Arminisbtrn harika haftalar uygulamasından takip ediyorum ama google atak hesaplama yazınca ücretsiz hesaplayan siteler var
Nursena0606 Yildirim32 calpol verdim ama ateşi olmadığı sürece vermedim. Tetagil kullandım. Karanfil zeytinyağı yaptım. Dışarı çıktık gezdik. Eline soğuk havuç verdim. Eve salıncak kurduk orada uyuttum.
Dradasry Edanury 3 buçuk aylıkken çıkardı şok olduk bizdrn oncede hiç duymadım zaten en erken 3. Aydır
Beyza_momss Edanury gelmiyor gelmiyor gelmiyor salyalar mızmızlıklar bitmedi damaklar kaşınıyo yerleri belirgin beyaz ama halen gelen yok 7 ay 15 günlük
Demetslt Edanury 7 aylıkken çıktı ilk dişi. Kehribar bizde sadece salya yapmadı gerisi huzursuzdu hep
Elifinannesiiiiiiiiii Edanury 8 aylıkken belirtisi başladı ateş 37.5 ishal huzursuzluk ağızda döküntüler. 1 haftaya patladı 9 aya yaklaştık baya uzadı
Edanury Elifinannesiiiiiiiiii 3 buçuk alt önde hafif kabartma ve beyazlık var huysuzluk filanda var ama dişmi bilmiyorum 4 ay ayağımı onda bilmiyorum bekleyip görcez bakalım
hulyacaglartaskin benim bebegimin dogdugunda 2 disi vardi çektirdik su an 7 aylik hala dis cikmadi:))
Kubra1280 Edanury Pazar gunu 10 ayımız bitiyor hala dus yok belirtide yok sadece mizmiz uku düzeni bozuldu bir iki gündür
yasacmalamalo Edanury diş kolyesi jel tetagil vs kullanmdım 9 aylıkken çıkardık peş peşe 4 dişimiz çıktı 5. Yi bekliyoruz 10 aylığız ağrı kesici calpol vermiştim ağrısını hissettiğimde
Busemehmetbora Edanury merhabalar 6 aylıkken cıkardı ama 4 aylıktan berı huzursuzluklar basladı cıkRmadan 1 hafta once 2 gun ates yaptı tam 6. Ayında ufacık patladı dıgerıde 2 gun sonra patladı